1. Головна
  2. /
  3. Новини
  4. /
  5. Про підсумки проведення кейс-тижня...

Про підсумки проведення кейс-тижня №1 з теми «Мультфільми»

Відповідно до плану роботи Ліцею №2 Таврійської МР на 2025/2026 навчальний рік, з метою активізації творчої діяльності всіх учасників освітнього процесу в закладі освіти та ранньої і актуальної потреби зацікавлення до освітнього процесу та з метою подолання освітніх втрат в умовах дистанційного навчання у період війни в Україні у ліцеї №2 з 13 по 17 жовтня 2025 року проведено кейс-тиждень з теми «Мультфільми». Роботу зі здобувачами освіти спланували та організували вчителі-класоводи та вчителі, які викладають предмети різних освітніх галузей. Тиждень пройшов дуже активно, творчо, організовано та продуктивно. До участі в запланованих практичних заходах були залучені учні 1-11 класів та педагогічний колектив. Тема «Мультфільми» була цікавою для всіх учасників освітнього процесу і важливою під час усіх уроків, бо сюжети їхні аналізували з погляду того навчального предмету, який вивчають учні. Це не просто вдала чи невдала історія, це позитивна або негативна поведінка мультяшних героїв, активне, творче, радісне життя чи байдуже, пасивне, негативне існування чи життя персонажу. Вчителі спонукали учнів переглядати, досліджувати, аналізувати, створювати, порівнювати, відчути цінність екранного мистецтва мультиплікації не тільки у вільний час, а й на кожному уроці у період з 13 по 17 жовтня 2025 року. Тема мультфільмів стала цікавою Про мультфільми учні дізналися багато цікавого, на що раніше, можливо, не звертали уваги: історія створення, техніка мультиплікації, види мультфільмів, зв’язок з літературою та математикою, географією та біологією, з історією та фізикою, а ще зі знаннями права та вмінням аналізувати мову, поведінку, характер. Учні відчули, що перегляд мультфільмів – це не просто відпочинок чи розвага, а це і навчання, і виховання і пізнавальна гра. Мультфільми завжди були цікавими кожній людині, але в кожного були свої уподобання їх. Разом з учителями учні створювали продукт обговорення та значення мультиплікації. Вчителі креативно підійшли до подання та розкриття даної теми. А тому учні мали можливість як елемент уроку зробити дослідження історії мультиплікації та історичний екскурс у перші «аніме» , а також спробувати створювати чи фантазувати про появу нових видів мультиплікації: не тільки мальовані, лялькові, пластилінові, а й мультфільми, створені з допомогою сучасної комп’ютерної графіки тощо. На кожному уроці вчителі особливу увагу приділили визначенню зв’язку мультфільму з навчальною дисципліною.

Учні брали участь у «криголамах», навчальних іграх, дослідженнях, експериментах, проєктах, віртуальних екскурсіях; вони переглядали, аналізували, конкретизували, виділяли головне, малювали, майстрували, створювали асоціативні гроно та магічні професійні куби та шукали мовні фразеологізми, фантазували й побачили під час роботи цікавинки в кожному мультиплікаційному фільмі, групували математичні, історичні, природничі, літературні, фінансові, правові та розважальні види цього виду кіномистецтва. Особливу увагу на кожному уроці приділено українській мультиплікації. Цікавими були такі вправи як «емоційний криголам», математичні ігри «Піраміди в мультфільмах» або «Знайди трапеції», «Мультиплікаційний магазин», «Мультфільми у деталях», проведено День української анімації, відбулося знайомство з Geminі, учні озвучували героїв мультфільмів та оживляли казку, робили природничі, хімічні, фізичні, історичні або літературні дослідження з погляду мультиплікаційного персонажу, робили дописи в соцмережі за сюжетами мультфільмів, на уроках мови з допомогою мультяшних персонажів досліджували мову: знаходили фразеологізми, створювали наказові дієслова, аналізували цитати з мультфільмів, провели дослідження «Професії для створення мультфільмів», для збереження здоров’я та відпочинку проведені руханки разом з мультяшними героями, а англійською мовою учні робили переклад діалогів та співали англійською мовою. Звичайні види роботи на уроках також пов’язані з мультфільмами: аудіювання, розповіді про літературного героя, вікторини, квіз на знання мультфільмів, навчальна гра-дослідження «З лупою на природі через мультфільм», емоційний криголам, рефлексія на початку та на кінець уроку. На уроках природознавства було розкрито цілу тему про колообіг води в природі разом з Капітошкою, який ще став у пригоді при емоційному налаштуванні «Вибираємо настрій Капітошки». Учні 8 класу спробували у «творчій лабораторії» створити анімаційні проєкти. Цікавими були дослідження географії та фінансової грамотності через мультфільми, відбулося знайомство з Уолтом Діснеєм – легендою світу мультфільмів та віртуальна екскурсія в світ його мультфільмів.З цікавістю учні створювали мультиплікаційні ребуси, кросворди, малюнки, STEM-продукти, виявляли знання з правознавства та гендерних стереотипів, гралися з професійними фразеологізмами, а також вчилися мультимедійної грамотності під час усної та письмової взаємодії, досліджували історію України разом з козаками та переглянули й обговорили мультфільм «Експрес-курс історії: вся Україна – за 5 хвилин» у 5-их класах (мультфільм від ТНМК). На годині спілкування «Людина починається з добра» стали у пригоді «добрі» мультиплікаційні фільми, які діти згадали та обговорили. Мультфільми допомогли виявити й сімейні цінності, і показати цінність дружби та взаємоповаги, і розвиток особистості, і захист людської гідності, показати небезпеку природного та штучного походження. Мультфільми розвивають творчість, фантазію і є для вчителя гідним помічником у навчанні, розвитку та вихованні школярів. Ця тема є цікавою і важливою для навчання, розвитку, сприяють подоланню освітніх втрат в учнів.З результатами кейс-тижня «Мультфільми» можна ознайомитися на інтерактивній дошці Padlet.com за посиланням https://padlet.com/krylovam/13-10-17-10-2025-kvyoje18j33mi47r У роботі кейс-тижня взяли участь 27 творчих педагогів. Дякуємо кожному за творчість і професійність.Школа дистанційного навчання працює, заохочує, надолужує освітні втрати заради життя, заради майбутнього кожної особистості й майбутнього нашої держави.

Людям із порушенням зору