1. Головна
  2. /
  3. Новини
  4. /
  5. Педагогічна рада “Нова українська...

Педагогічна рада “Нова українська школа – простір освітніх можливостей”

28 березня 2023 року в ліцеї №2 відбулося засідання педагогічної ради.

Педагоги розглянули питання:

1. Нова українська школа – простір освітніх можливостей.

2. Про звільнення від проходження ДПА учнів 11-А класу у 2022/2023 н.р.

3. Про вибір підручників для 5, 6 класів Нової української школи, що можуть видаватися за кошти державного бюджету.

4. Про здійснення профорієнтаційної роботи з учнями 9, 11 класів.

5. Про визнання та зарахування документів про підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладу.

6. Про стан відвідування навчальних занять учнями.

Броннік Т.М., заступника директора з НВР, яка розкрила зміст питання «Нова українська школа – простір освітніх можливостей».

Григорчук О.О., вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури, звернула увагу присутніх на особливості використання платформ та онлайн-інструментів для організації дистанційного та змішаного навчання, розкрила це питання у своїй доповіді з теми «Онлайн-інструменти дистанційного та змішаного навчання, що забезпечують формування ключових та предметних компетенцій на уроках української та зарубіжної літератури».

Соколов М.І., вчитель української мови та літератури, ознайомив присутніх з методами й прийомами, що сприяють розвитку зв’язного мовлення учнів 5-х класів НУШ під час уроків української мови.

Баркова А.О., вчитель англійської мови, поділилася з присутніми особливостями викладання англійської мови у 5-х класах НУШ.

Гонтарук М.М., вчитель історії, розкрила зміст питання «Формування первинних уявлень і понять про «Історію» як науку і як живу пам’ять про життя людей в минулому».

Асауленко В.Є., вчитель математики, виступила з теми «Набуття математичних компетентностей 5-тих класів на уроках математики».

Коваль В.В. вчитель інформатики, розповів про «Команди і виконавці. Система команд виконавця».

Житкова С.І., вчитель біології, основ здоров’я, інтегрованого курсу «Пізнаємо природу», розкрила питання з теми «Адаптація учнів 5 класу до навчання в основній школі».

Лук’янець С.А., вчитель фізичної культури, поділився інформацією про «Нові модулі фізичної культури. Цікаво чи ні».

Циганова С.Л., вчитель мистецтва «Реалізація нового змісту інтегрованого курсу «Мистецтво».

Чічков В.А., вчитель технологій, розкрив питання «Технологічні творчі ідеї в дитячих виробах в умовах НУШ».

Відповідно до Закону України № 2925-IX від 23.02.2023 «Про внесення змін до деяких законів України щодо державної підсумкової атестації та вступної кампанії 2023 року», що набув чинності 15.03.2023, з метою збереження життя і здоров’я учнів в умовах воєнного стану, у 2022/2023 навчальному році від проходження державної підсумкової атестації звільняються учні, які завершують здобуття загальної середньої освіти.

Педагоги відповідально поставились до вибору підручників для учнів 5, 6 класів та затвердили перелік.

Ляховецька Н.О., практичний психолог ліцею №2, розповіла про профорієнтаційну роботу в закладі. Всі охочі учні 9 та 11 класу мали можливість пройти тестування з профорієнтації. У діагностиці взяли участь: 9-А – 10 осіб; 9-Б – 9 осіб; 9-В – 4 учні; 11 – 5 осіб.

У грудні проведено тренінгові заняття з профорієнтації для учнів, де обговорювалися основні помилки при виборі майбутньої професії, а також практикувалися вправи, які можуть допомогти учням визначитися з фахом.

У Google Classroom розміщено поради з профорієнтації: «Складаємо пазл майбутньої професії», «Пам’ятка щодо вибору майбутньої професії».

На сайті психологічної служби представлено окремий розділ, де зібрано цікаву інформацію та корисні посилання для старшокласників з даної тематики.

Учням було запропоновано взяти участь в онлайн-марафоні “Профлайфхак або як обрати професію майбутнього”, де діти мали можливість в прямому ефірі поспілкуватися з експертами та професіоналами різних галузей, а також долучитися до Всеукраїнського уроку з профорієнтації, який є щорічним уроком, що реалізується в рамках Всеукраїнського проєкту з профорієнтації та побудови кар’єри «Обери професію своєї мрії».

Також визнано та зарахувано результати підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

Особливу увагу педагоги звернули на питання відвідування учнями навчальних занять в синхронному та асинхронному режимах.

Людям із порушенням зору