У Ліцеї № 2 Таврійської МР 21 жовтня, під час осінніх канікул, відбулося творче засіданням педагогів задля обміну досвідом щодо реалізації формувального оцінювання, яке є одним із найдієвішим шляхів подолання освітніх втрат під час навчання в умовах війни. А саме, обговорювались і висвітлювались питання формування в учнів уміння здійснювати самооцінювання та взаємооцінювання результатів своєї роботи та роботи однокласників під час освітнього процесу.Вчителі поділились досвідом та показали свої напрацювання проведення самооцінювання та взаємооцінювання на уроках у 1-4 класах НУШ. Своїми багатими та творчими презентаціями зі скриншотами фрагментів уроків поділились вчителі 1-4 класів: Ірина Ірлик, Людмила Гриненко, Любов Кучма. Координує роботу початкової школи ЗДНВР Ірина ГРЕК. Естафету спроб використання різних форм самооцінювання та взаємооцінювання на уроках підтримали вчителі різних освітніх галузей 5-7 класів НУШ. Мовно-літературну галузь з елементами самооцінювання та взаємооцінювання представили Алла Снігур та Олена Григорчук; свої результати на уроках іноземної галузі показала Ольга Іванюк, а на уроках математичної галузі – Лариса Джеренова. Цікавий та доречний фрагмент уроку, де учень 8 класу показує свої вміння працювати і оцінювати на уроці хімії, продемонструвала Тетяна Броннік, вчитель хімії та STEM. Вчителі із захопленням ділились досвідом, вчились, робили записи, а також була створена ситуація для самооцінювання та взаємооцінювання колег тут же, на семінарі. Цю роботу в школі ІІ ступеню координує ЗДНВР Марія Крилова. Всі результати, як плоди педагогічної праці, занесені до Кошика педагогічних надбань. Кожен вчитель може при нагоді ще раз переглянути матеріал та використати його у своїй роботі. Час не стоїть на місці, відбуваються великі зміни у педагогіці, а тому наші вчителі, як і наші учні, мають навчатися впродовж життя, щоб діти були освіченими, компетентними, цілеспрямованими, вмотивованими, свідомими та креативними громадянами нашої української держави.