Тему «Гроші. Які вони є» вивчали, досліджували, аналізували, висвітлювали учні й педагоги Ліцею № 2 Таврійської МР з 14 по 18 жовтня 2024 року впродовж кейс-тижня. На кожному уроці про гроші згадували в контексті паралельно з темою уроку. І не важливо, чи це математика, чи фізика, чи українська мова і література, чи фізкультура і захист України, географія чи хімія. Перед здобувачами освіти і педагогами стояло завдання отримати продукт цієї цікавої і такої актуальної роботи. Метою роботи було зрозуміти народження та історію грошей, значення їх, виготовлення і використання, дизайн і назви, цінність їх і негативний вплив на людей, дослідження затрат на життєві потреби і ще багато-багато не менш цікавого й важливого для кожного. Креативний підхід вчителів і учнів визначив шляхи і форми роботи для реалізації мети і отримання результату. Діти працювали на інтерактивних дошках у групі та індивідуально, проводили самостійні дослідження, заповнювали таблиці, схеми, робили обчислення, аналізували художні тексти і ціну соціальних потреб, вчилися вистежувати зміну цін тощо для того, щоб більше дізнатися про сутність грошей і зрозуміти, як це необхідно у житті. Найцікавіше те, що розкрито для учнів багато нових термінів, визначень та понять. А саме, тепер ми всі знаємо про аверс і реверс, фразеологізми, прислів’я та найдотепніші цитати про гроші, про найдорожчу книгу та про найдорожче видання у світі і в Україні, про найдорожчу письменницю в світі, знаємо казки і притчі про гроші, маємо поняття про гроші різних країн світу і визначення найкрасивіших , найцікавіших купюр у світі (де є і українська купюра «500 грн» із зображенням Г.Сковороди), більше дізнались про нумізматику та дехто став мріяти стати нумізматом. Протягом тижня зроблено багато відеороликів процесу роботи з вивчення питання «Гроші». Цікавим було дослідження витрат на приготування їжі, вирахування витрат на якісне харчування, на цікавий відпочинок чи попередження хвороби. Діти досліджували тему «Бактерії і гроші» та зробили корисні висновки для себе і поради для всіх. Не менш цікавим було дослідження історії грошей та їх зберігання у банках України, а також вміння простежувати відсоткові втрати у банківських операціях.Ще чулися діалоги про кишенькові гроші, про вміння розраховуватись у магазинах, про небезпеку кредиту, про грошових шахраїв та про вміння заробляти гроші своїм інтелектом, своїми вміннями та досягненнями. Плідна взаємопраця проводилась на уроках і у післяурочний час.Педагоги закріпили матеріали дослідження та вивчення теми «ГРОШІ. Які вони є» для відкритого ознайомлення та вибору пропонованих досліджень для себе. Дякуємо всім учасникам кейс-тижня за роботу та надання цікавого і соціально необхідного питання. Обдумуємо цікаву тему для наступного кейс-тижня у грудні 2024 року🤓ЗДНВР Марія КРИЛОВА
https://natalialiakhovetska.netboard.me/1h401dxgseccjfd/?link=1QwAlkNo-v3zZ1Ive-I7gBUDVl