1. Головна
  2. /
  3. Новини
  4. /
  5. МАТЕМАТИЧНИЙ КАЛЕЙДОСКОП➕➖

МАТЕМАТИЧНИЙ КАЛЕЙДОСКОП➕➖

Чи може бути вивчення математики веселим і захопливим? Так, це можливо у нашому ліцеї. Третій день тижня педагогічної майстерності вчителів початкової школи був присвячений цариці наук – Математиці.До учнів 1-А класу (Кучма Л.Д.) сьогодні в гості завітала “Королева Математика”, яка запропонувала їм цікаву квест-гру “Математичні ВСЕЗНАЙКИ” на закріплення знань про геометричні фігури, математичні загадки, задачі на логіку та орієнтування у просторі. Захопливий онлайн-квест допоміг учням та ученицям виявити кмітливість, ерудованість та приніс радість і задоволення від процесу навчання.Учні 2-А класу (учитель Грек І.В.) досліджували своє оточення, виконуючи завдання фотоквесту “Геометрія довкола нас”. Порівнюючи форми предметів, робили фото об’єктів геометричної форми. Ця вправа також допомогла учням повторити плоскі та об’ємні геометричні тіла.Математика – наука запропонувала дітям 2-Б класу (учитель Гриненко Л.М.) вікторину “Хочу все знати”, веселі та “живі” задачі, пісню про таблицю множення числа 3. Учні 3-А класу (учитель Ірлик І.В.) пройшли інтерактивні з завданнями “LEGO – вежі з сніговиком”, “Математичні ланцюжки з сніговиками”. Юні математики були активними, старанними, показали гарні знання з математики. Переплелися розум і драйв, спостережливість та терпіння, допитливість та командна згуртованість. Учні 3-Б класу (учитель Балацька Л.А.) розгадували математичні ребуси. Юні математики були активними, творчими, старанними. Учні 3-В класу (учитель Єложенко І.Л.)  взяли активну участь в математичній вікторині “Математика навколо нас”, а також із задоволенням розгадували математичні ребуси. Діти погодились, що математика може бути захопливою й цікавою.Учні 4-А класу (учитель Ілляшенко Н.А.) взяли участь у математичній грі “Хочу все знати”. Учасники двох команд відповідали на математичні питання, які вимагали точності та уважності, розв’язували заплутані завдання, розгадували ребуси.У 4-Б класі (учитель Василенко В.М.) відбувся математичний калейдоскоп –  гімнастика для ума. Розв’язування ребусів – тренування уваги, математичні фокуси – кмітливості, анаграми – пам’яті і зору цікавинки математики – допитливості. Всі ці вправи зацікавили дітей і налаштували на подальше вивчення математики.Учні 4-В класу (учитель Лясецька Н.В.) із задоволенням брали участь у цікавій грі “Вправний математик”. Попрацювали з геометричними фігурами, головоломками, розв’язували цікаві задачі, завдання на логіку.Математика є прообразом краси світу (І. Кеплер). Тож вивчаючи її, наші учні пізнають красу навколо себе.

Людям із порушенням зору