1. Головна
  2. /
  3. Новини
  4. /
  5. Філологічний клуб в Ліцеї...

Філологічний клуб в Ліцеї #2

25 жовтня вчителі української мови і літератури відвідали педагогічне кафе (керівник творчої групи Григорчук Олена Олексіївна), на якому поділилися досвідом з теми «Методичні родзинки сучасного уроку».  Кожен з учителів репрезентувати власні родзинки, поділився набутим досвідом, висвітлив своє бачення теми. Ірина Кулик ознайомила результатами І етапу Всеукраїнської олімпіади з української мови і літератури, визначила переможців, зачитала цитати, аргументуючи важливість олімпіад у сучасному світі. Алла Снігур розкрила питання, як за допомогою візуалізації можна сприяти  мотивації учнів. Вчителька активно використовує під час уроків меми, скрайбінг, мнемотехніку, хмари слів, кроссенси, роботу з текстом, рефлексію. Світлана Арутюнян впроваджує під час уроків емоційне налаштування, приділяє особливу увагу наголосам та скоромовкам, руханкам, рефлексії, аналізу творів, діти активно працюють на дошці Jamboard, виконують завдання на Wordwall, LerningAppss, емоційне налаштування на Mentimeter, що мотивує учнів і сприяє кращому розумінню теми. Олена Григорчук звернула увагу на методи і форми робити, які цьогоріч вже встигла впровадити для учнів 5-х, 6-х класах: криголами, «Правила позитивного мислення», «Калейдоскоп успішних справ», активно використовує «Карти розуму», чек-листи, роботу з таблицями, «Кола Вена», «Так-Ні», «Дешифрувальник», вправи з ключами, мозаїку, складання сенканів, кроссенси, проєктну роботу в парах (групах) на дошці Jamboard, комікси, онлайн-тести з рефлексією на платформі «Всеосвіта», «На урок», експрес-тести, літературні мандрівки, онлайн-ігри на Wordwall, LerningAppss, Genially, онлайн-вікторини на Mentimeter, рефлексія. Для всіх вчителів Олена Олексіївна провела онлайн-вікторину (змагання в реальному часі) з теми «Методичні родзинки сучасного уроку» та познайомила з ресурсами підвищення фахової майстерності. Усі вчителі працювали злагоджено, толерантно, були творчими та активними.

Людям із порушенням зору